Entri Menarik

28 May 2011

Kenangan Malam Pertama Bersama X8

Masih aku teringat..

Aku memang la excited sangat, dah lama aku menanti saat ni setelah duit loan yang aku tunggu selama ni dah pun dapat. Siang hari tu agak memenatkan aku tapi bila malam menjelma akulah orang yang paling bersemangat..

Aku tanggalkan dia dengan penuh lemah lembut, aku tak mahu calarkan kulit dia.. Aku mesti pastikan yg aku sentuh pada tempat yang betul.. Aku gosok2 dan dia bagi respon, ohh sgt sensitif disitu..

Tapi malang sekali aksi membelai aku sekejap sahaja sebab aku perlu cucuk dia skang gak.. ye la phone xperia x8 ni aku baru beli mesti la kena cucuk charger dulu.. kena cas..


p/s: screen xperia x8 ni memang sensitif.. aku suka la.. Miahahaha

8 comments:

  1. nice blog...follow u..mlm pertama yang lain dri yg lain

    ReplyDelete
  2. Malam pertama yg indah...
    ada gosok2... ada sentuh2...

    ReplyDelete
  3. yep2 truly Xperia X8 mmg best!
    dah dkt 5 bulan pakai..
    memang best systemnye,
    suke3

    ReplyDelete
  4. oh i see. begitu ceritanyyaaaaaaaaaa!

    ReplyDelete
  5. membaca seluruh blog, cukup bagus

    ReplyDelete